Alltid bäst med ett varmt bad

Jag vaknade vid 7 för jag hade en tid hos arbetsförmedlingen 9. Mamma skulle följa med men hann inte då hon hade en tid 9.30 hos bvc, jag ville ju ha med mig henne också för att jag känner mig på något sätt lurad när det gäller jobbgaranti för ungdomar och Adecco. Men jag fick det jag ville ha, så det löste sig ändå. Efter mötet åkte jag hem till mamma för att hjälpa henne lite med hemmet. När det var klart så satte jag mig vid datorn och kollade lite på mailen. Haha, juste. Jag har ju lagt ut min säng och min byrålåda på blocket och det som stör mig är att jag skrev klart och tydligt "endast seriösa personer". MEN vissa förstår inte det, så jag har fått ett dussintals mail och vissa säger "kan jag komma och hämta den idag" så skriver man tillbaka förstås "självart, vilken tid"...så skriver de inte tillbaka! Det har ju hänt ganska många gånger nu! Man väntar ju...

Jag loggade in på arb. för att lägga till meriter och jag hade ett par stycken, så det var ju bra. Sedan fick jag ringa runt för att olika företag skulle skicka arbetsgivarintyg som jag sedan måste lämna in till arb. Jag kollade också på hyresbostäder ifall de hade fått in nya lägenheter och det hade de, alla var med uteplats så jag fick en visning och det blir imorgon. Det blir spännande, jag hoppas att jag får den bara. Jag vill inte bo kvar i en lägenhet längre, utan vill lite längre upp så radhus blir bra. Nu håller jag bara tummarna.

Aja, skitsamma. Jag har också följt med mamma till centrumet och köpte lite saker till frukosten, sen passade vi på att köpa pizza och macis. Jag var absolut inte sugen på varken macis eller pizza, kände fettet rinna i munnen - inte så himla kul. Sen dess har jag bara varit seg och trött så dagen slutade med ett varmt bad.

Nä nu ska jag lägga mig, och imorgon kommer Jouni!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0