Kolmården imorgon

Idag blev det sol och bad. Det var ett tag sedan man låg där i solen med bikini, jag orkade verkligen inte ligga i skuggan med klänningen på. Det tog en tid innan jag vågade ta av mig den och det var många som stirrade "diskreta" men jag tog inte åt mig så myket som jag trodde jag skulle göra. Där  låg jag med min stora mage och bara njöt tihi. Jouni fick äntligen ta sitt dopp och skrev upp sig för att börja gymma, snart är det min tur också muhaha. Imorgon blir det kolmården och jag längtar efter delfinshowen ev. Marine World! Det ska bli roligt! Jag fick mina bilder idag wiiee! Så jag påbörjade albumet MEN limmet tog slut, måste köpa en imorgon. Jag ska snart in till bäbisrummet för att fixa det lilla som är kvar och Jouni ska få lite saker som ska hängas upp och så. Jag är fortfarande irriterad över denhär hyllan! Kvinnan har fortfarande inte hört av sig!

Jag och Jouni kollade nyss på en film "The Drawn Together Movie" och fan vad vi skrattade! Ni måste se den, åtminstonde trailern! Det är tecknat för vuxna om man kan säga så. Här är filmen http://peliculasid.com/peliculas/the-drawn-together-movie.html. Ni behöver inte ladda ner något, bara klicka på play - thats it! Tyvärr finns det ingen text men det är på engelska så det ska inte vara svårt att fatta!

Jouni <3
Sino, Bruce och Jouni <3
Hahaha, Jouni var tvungen och rita på min stora mage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0