Idag

Tog jag och Jouni en runda inne i stan sedan tog vi spårvagnen till ÖB där vi köpte lite bäbissaker och lite små saker till hemmet. Efter det åkte vi till Hageby centrum för att käka, men min favorit restaurang var stängd! Vi fick ta äckliga macis! Blääää! Jag tog och ringde till brorsan för att kolla om han ville hänga med till stugan, där alla var. Så vi åkte dit och hade det ganska trevligt, men sen blev allting så jäkla segt och ingen kände att de ville vara kvar förutom Gino men jag var så trött. Jag ville verkligen hem, så vi lämnade mormor o kusinerna sedan lämnade vi Gino sist. Sen gick jag och Jouni hem och nu sitter vi här i väntan på att matchen ska börja, Chile vs spanien wuhuuuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0