Egypten i dec

Vi har kommit överens nu, det blir egypten i dec! Ska boka biljetterna såfort jag har fått pengarna, gud vad jag längtar!

På torsdag ska jag klippa mig, sen den 2 juli fyller jag år (tihiiii) sen den 3 juli ska jag följa med Jouni till sthlm för att han ska tatuera sig. Jag undrar vad man kan göra på min 21 årsdag...kryssning maybe! Får se, sen i slutet av juli kommer jounis pappa och hans bröder hit på besök. Hans äldsta bror har också fått barn och han kommer tillsammans med sin tjej. Det ska bli roligt, då blir det kolmården och kanske liseberg! Wiiie! Ah juste det blev inget med kolmården, jag känner mig som en 90 åring. Kan inte göra något! Jga kan inte ens gå i en hel timma, det är så kört! Vill bara åka in till förlossningen, men snart! Snart är det äntligen dags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0