Dagens man

Just nu sitter jag och kollar på "Dagens man", eller ja det är reklam nu. Jouni tycker inte om Carolina Gynning haha, han tål inte henne. Han tycker att hon är irriterande, hennes röst och accent. Hahaha, han fortsätter och pratar illa om henne. Stackars Jouni som måste stå ut med mäj och "Dagens man" muhaha.

Nåja, vi var i Ikea idag för att köpa hyllan som ska vara ovanpå byrå/skätbordet. När vi kommer fram så får vi reda på att det säljs längre, varför i helsike sa kvinnan från Ikea som jag pratade med i telefonen förra veckan att den fanns i lager och att den kostade 200. Vi kommer dit och får reda på att den hyllan jag ville ha inte fanns längre! Fick åka hela vägen dit i onödan fan vad sur och ledsen jag blev! Så nu sitter jag här och letat som en galning på blocket efter denhär hyllan. Jag hittade en och hoppas att de hlör av sig för att de la inte ens ut något nummer, så jag hoppas att de mailar snart!

Jag och Jouni åkte sedan hem till mormor för att lämna bilen, vi passade på att även stanna där för att bara umgås. Min kusin Bruce är på besök i norrköping och han bor hos mormor under den perioden han är här. Eftersom han också har xbox så ville Jouni stanna lite längre, men det räckte för mig och jag ville gå för klockan var kvart i sju, jag kände mig lite trött. Väl hemma så gick vi in till rummet för att gosa lite och tittade på medan bebisen sparkade. Det är fortfarande så overkligt, vi pratade om det och det visade sig att ingen av oss har fattat det ännu. Vi vet men det känns som om vi inte hinner ikapp verkligheten. Svårt att försklara men lite så känns det.

Nä nu har jag skrivit ganska mycket och måste avsluta.

- Såg att Kovou åt upp plast, hoppas att han inte blir förstoppad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0