Äntligen hemma

Jag var hos mamma för en stund sedan och avslutade sänghimmeln, så den är nu klar! Imorgon kommer mamma hit och ska hjälpa mig med att fixa allt i ordning i bebisrummet så att det blir klart någon gång! Det ser så mysigt ut :D, man vill bara spendera hela dagen där inne. Jag är så trött och mår dåligt, känns som om jag kommer spy snart. Jag får stickningar i livmodern känns det som, det är inte alls roligt när de smärtorna är på G. Apropå det, smärta kommer jag säkert få känna om 4 veckor!!! Då ska man föda! Känns så otroligt overkligt, jag väntar bara på att lilla fjärten ska komma ut. Jag känner att min kropp inte orkar längre, det har blivit såååå otroligt jobbigt! Nu känner jag att det är snart dags för den att komma ut för jag pallar helt enkelt inte mer.

Nä nu ska jag äta lite, sen bums i säng för imorgon har vi tvätt kl 11 (fan). Gnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0