SÅLD!

Iförrgår hämtade vi madrasserna från Jysk och en bäddmadrass, gud vilken skön säng vi har! Haha, nu kan man sova en hel natt utan att vakna med nackspärr, ryggvärk och känna fjädrarna uppe i ryggen på en! Nu kan vi sova så skönt tsm :D

Igår lyckades jag sälja tvbänken och en av vitrinerna. Nu på torsdag kommer en tjej för att köpa den sista vitrinen, sen ska jag köpa en ny tvbänk för att mr. shitcollector kan inte ha sina saker i ordning så jag har bestämt mig för att köpa en tvbänk med dörrar/fack.

Igår fixade Jouni det sista inne i bebisrummet och det blev så fint! Just som jag ville ha det! Nu är kläderna i lådorna, blöjorna och allt annat är på sina platser. Jag passade på att koka alla nappar och nappflaskor, och imorgon ska vi tvätta snuttefilt, bilbarnstolsförkläde och haklappar.

Idag ska jag kolla om det går att printa ut tre bilder som jag ska ha till fotorammarna inne i bebisrummet, sen ska jag förbi citycross för att köpa en enkel mobil till Jouni för den han har nu är farlig! Orkar inte förklara varför men iaf. Hahaha 149spänn bara, lite roligt men han ville ha en enkel o ingen hightech.





Det ser så mysigt ut! Speciellt med fjärilarna och de små fåglarna :D, och sänghimmeln som är så fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0