Presenter wiiii!

Jouni överaskade mig igår ordentligt igår, han gick emot mig med händerna bakom ryggen och jag tänkte vad händer, vad är det han håller i? Sen när jag öppnade den presenten så trodde jag då att det var allt, så gick han iväg och jag fortsatte surfa. MEN så kommer han in med ett litet paket, och jag blev helt chockad och såklart skitglad! Så öppnade jag den, sen så gick han iväg och jag tänkte nu fick jag iaf allt. MEN NEJ, så kom han in igen med en present och jag tänkte men vadfan! Seriöst! Haha det var lite roligt, sen efter det så var jag tvungen och fråga var det allt eller har du ngt mer? Haha, så han sa att det var allt! Men det var inte allt, sen senare så kom han med en till present!! Mycket presenter!

Orkar inte ladda upp alla bilder, datorn är seg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0