Nöjd och klar

Vi hämtade tillslut bilbarnstolen och kvinnan var ju så trevlig. Så vi stannade kvar och pratade lite, så det blev ingen snabb affär haha. Jag känner att bebis rummet är klar nu, det enda som fattas är att sätta upp fotoramarna på väggen och köpa den där hyllan som ska vara ovanför skötbordet. Men det får vi ta nästa månad, orkar verkligen inte springa hit och dit. Nu måste jag vila och det påpekade barnmorskan också, de flesta som känner mig säger åt mig att ta det lungt.

Igår la jag ut vitrinskåpen och tvbänken som jag vill bli av med, jag vill köpa en tvbänk som har dörrar för att Jouni har sina jäkla saker som Xboxen, Recivern och basen. Tur så har en tjej mejlat och ska hämta vitrinen den 15e. Jouni la ut sin soffa och hemmabiosystem så jag hoppas att det är någon som hör av sig! Det är ingte som i sthlm, man säljer som bara den, men här är det inte så. Det är inte så många som är intresserade, jag kommer då lämna allt hos morbror så att man kan sälja sakerna i sthlm då. Jobbigt.

För ett tag sedan kom Jouni hem och nu ska han äta, sen vet han inte vad som väntar honom. Muhaha! Nä nu ska jag kila iväg hej svejs!

- Juste fyller år imorn, ingenting stort men ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0