Hemsk natt

Jag tog ett bad igår kväll för att slappna av, och jag trodde då också att jag skulle få sova ordentligt eftersom jag får hemska värkar under natten. Men denhär natten gick det inte att dämpa smärtorna så jag fick ringa mamma vid halv 3 tiden för att fråga henne vad jag borde göra. Jag gjorde som hon sa och det hjälpte med värkarna var fortfarande där men inte lika illa! Sen stack det till ordentligt och jag orkade inte, så jag började böla...kul. Jag var tvungen att gå upp från sängen och loda runt i lägenheten och det hjälpte en hel den. Efter 1 tim trodde jag då att det var över men nej, jag hann inte ligga ner i 4 min och så började värkarna! Jag blev så jäkla förbannad så jag gick ut till balkongen för att ta lite frisk luft och vila ut där, jag fick se på en liten show också. Det var fest i en av lägenheterna och det blev världens bråk mellan 3 tjejer de slog skiten ur varandra och drog varandra i håret. Killarna som var med fick separera de och skrek som fan "sluta, men lgg av för fan" och de väckte grannarnas hundar så det var ju världens kaos. Sen kom polisen och en kille sprang med all fart ut från gården och polisen sprang efter men jag tror inte de fick tag i honom. Men det var lite roligt, sen efter den lilla showen så gick jag in till sovrummet och stackars Jouni sov så sött och jag var tvungen och väcka honom hahaha, han fick hjälpa mig lite. Sen kom värkarna och då masserade Jouni magen vilket fick värkarna att försvinna och jag somnade tillslut. Jag somnade vid 4-5 tiden, jag känner mig inte så trött iaf. Nästa gång tror jag att jag kommer åka in, JAG HOPPAS DET!!!

Nä nu ska jag äta jag är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0