Just nu...

sitter jag här i Kevins rum. Jouni fick sin Xbox och var tvungen och lira med Kevin, 10 min efter kom min kusin Cribba. Han kom till nrkp igår och åker hem på torsdag, det var ett bra tag sedan han besökte oss. Vi passade på att samla oss hemma hos mamma för att umgås, äta pizza, fika och skratta. Skönt, alltid skönt att ha familjen tillsammans. Vi kan inte göra så mycket ute, vädret är bara förjävligt och jag är förkyld! Jag vågar inte gå ut, orkar inte bli värre.

Märkte idag att magen har vuxit en aning! En litän bullä, haha. Nä men det går ju så fort, om precis 10 dagar har jag och Jouni vårt första besök hos MVC. Jag vet vad de kommer att fråga, jag bara känner på mig det. Jag kommer säkert känna mig en aning kritiserad. Men men, sanningen räcker så jag behöver inte oroa mig för att hitta på en massa bortförklaringar för att skaffa barn. De kommer säkert fråga "vad ska du göra om barnet gråter?" det är såå vanligt! En klassiker, gud vad jag kommer förlöjliga barnmorskan då. Sånt är bara förjävligt.

Jag orkar inte skriva mer....blää. Jag har tröttnat på att blogga, det börjar bli tråkigt.

Kommentarer
Postat av: tessan

neeej du får inte tröttna jag vill läsa ju :D

2010-01-06 @ 00:22:35
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0