Idag..

ska jag och Jouni till mina morföräldrar för att hämta borren. Vi ska sätta upp hyllorna i vardagsrummet så att det fyller de tomma ytorna. Under nästa vecka så ska vi också börja med att köpa bebissakerna, lite i taget och jag hoppas att vi hittar fina tapeter. Hoppas att Rusta har.
Nog om inredning, jag sitter här och är inte precis nyvaken men trött. Snart ska jag upp för att äta äggmackor och sedan in i duschen. Juste...nu kom jag på att tvätten måste vikas också - blä! Snart måste Jouni upp också, han gick och la sig ganska sent igår för att han spelade med Kevin (min bror). Men idag blir det fanimig inget spel eftersom han åker imorgon och kommer hem på fredag kväll, jag vill ju vara med Jouni så mycket det bara går.
Imorgon startar mitt arbete, jag måste sätta igång med vissa saker som myndigheterna kräver ifrån mig och jag måste skicka blanketter hit och dit. Men det håller mig sysselsatt så att jag har någonting att göra under denna vecka innan Jouni kommer. Jag och han har också diskuterat om att åka till spanien nu i januari tillsammans med min mormor. Hon har blivit bjuden till ett bröllop från en av vår släkting, vet inte riktigt vem hon är. Hon ska gifta sig med en spanjor och därför ska det ske i spanien, för hon ska tydligen bosätta sig där också. Vad hände med Chile då? Skitsamma. Iaf, så mormor frågade oss om vi ville hänga med och det skulle ju vara skönt och få komma ut (från sverige) ett tag. Men vi funderar på det.
Nä, nu ska jag sätta fart klockan är redan 11. Heddåå!



Min bror Kevin <3

Kommentarer
Postat av: Iris

YAY! Spanien :D

2010-01-18 @ 01:13:03
URL: http://iiriis.blogg.se/
Postat av: daniella

vet inte riktigt vad jag ska svara på det där, men att jag inte ville att jouni skulle följa med förstår du väl nästan själv? du bor ju med honom och ses varje dag.. kort sagt ville jag väl ha dig för mig själv i ungefär två dagar. trode inte det skulle spela så stor roll

2010-01-18 @ 04:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0