Drömmar som får mig att tro..

och hoppas är verkligen en tortyr. Jag förstår inte varför jag har drömt om "dig" de senaste tre dagarna. Det börjar bli riktigt jobbigt och jag vet att verkligheten inte är som drömmen, och bara det får det mig att känna hur en mörk moln svävar ovanför mig och försöker tala om något. Som att det jag gör nu är fel, men jag vet att även om jag släpper allt dethär nu så kommer det inte att bli som förrut. Jag försöker att inte låta en dröm förstöra min egen känsla, jag måste bara tro på mig själv och ingenting annat. Även om jag så gärna vill inbilla mig om att drömmen blir sann någon dag, så vet jag att verkligheten aldrig kommer att bli så som i drömmen. Det är bara något som jag själv vill ha, och det är ju klart att man drömmer om det också. Men så är inte fallet, dröm och verklighet är en stor skillnad. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0