Tillbaka igen

Jo, jag har varit lite off och jag har haft fullt upp men nu kommer jag med lite text och bilder. Sist jag skrev så skulle jag fixa mammas hår, och det blev jättefint, blev ärlig talat lite avis! Sen lite senare efter det så gick jag hem för att Jouni skulle komma hem från jobbet och då ville jag passa på och göra pannkakor. Så gjorde jag också completos!! Det var jättelängesen jag åt dulce demembrillo, gud! Ni som inte har provat det, gör det! Kovou var jätteledsen och konstig, kanske för att han har varit ensam ganska mycket. Han jamade och jamade, men sen fick jag tid över för att gosa och kela med mi bäbi! Mi oso kom hem i förrgår och stackarn, han var så trött. Igår fixade han sängen och det blev skitmysigt! Är jättenöjd och nu vill man bara spendera all tid där tihi! Jag fick en jättegullig överaskning av Jouni igår och han hade köpt en jättestor bukett med påskblommor, ett vykort med otroligt vacker text som han skrev och sen en me to you nalle!! Blev jätterörd och hans text var jättevacker! Bästa gift någonsin!<3

Idag har det inte hänt så mycket förrutom god mat, godis och skrattattacker! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0