Redyyy

Nu är det färdiglallat! Jag har packat klart och väntar nu bara på att ta bussen till bussterminalen för att sedan ta bussen till estocolmo! Är så nervös, wiieee!

Nu ska jag sminka mig lite snabbt, har orkakläder på mäj idag för vädret är ju inte det bästa!

Magnus samuelsson kommer att vara i media marketmässan här i norrköping och jag som har drömt om att få täffa honom! Min mamma blev så jäkla besviken att det ska hända just nu när vi ska till sthlm. OCH inte bara det, Hageby Centrum kommer öppna portarna idag och det kommer vara fyrverkerier och de kommer att ha öppet till 23! SEN idag kommer också det vara FMX i mediamarket mässan!!! ALLTSÅ! ÅÅÅÅH! Nej fan vad besviken jag blir! SEN kommer tatueringsmässan och vara här från och med idag till och med söndag!!!! FAAAN! Allting händer nu när man ska åka!

Kommentarer
Postat av: tessan

det brukar bli så, haha. Vad synd =(

Men du kommer hit iaf :D

2010-04-22 @ 12:30:33
URL: http://milf.bloggspace.se
Postat av: Anonym

Ja vi måste ses! Skrev mejl på face och frågade hur länge du är i sthlm? :) <3

2010-04-22 @ 19:15:53
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0