Home

Bussen var framme i norrköping 13:10 och där stod min man! Mi bäbi <3 och han luktade så gott, jag har saknat honom så mycket! Sen åkte vi hem, han dammsög lite snabbt medan jag fixade mig inför freestyle showen. Väl där i mässan så ville jag bara dö! Jag började nästan böla när jag såg crossarna, det kom upp så många minnen! Jag tog bild på en av grabbarna och tur såg han mig och gjorde en pose haha! Sedan gjorde de sin grej och Frog från nrkp skulle göra en volt och jag fick magknip direkt! Två bjöd han på dessutom och sedan fick jag hans autograf hiiih :D.

I LOVE FMX! Motocross överhuvudtaget!  Det var grymt men jag skulle ha viljat se lite mer, sthlm grabben var inte så jäkla bra som jag hade hoppats på. Men det dög för dagen och gratis kaffe/saft/korv fick man, men tog aldrig haha.
Jag filmade men kan inte ladda upp den här, det blev något strul men den finns på facebook :)

Snart ska jag hem, eller orkar man åka till öb? Tar det imorgon istället, tror jag. Jo, imorgon haha.

Kommentarer
Postat av: Emmelie

TACK !!! <3 :D

2010-04-26 @ 17:15:49
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0