Hittills...

har det varit bra, för det mesta!

Träffade Iris igår :D! Hahaha medan jag stod och dansade för mig själv i manhattan! :D Vi gick en runda sedan bjöd hon på mat och sen fick man ont i magen, inte kul...Jag hade så fruktansvärt ont i ryggen och fick då avbryta rundan inne i stan. Väl hemma så ser jag då att fotvristerna (?) hade svullnat upp, inte alls roligt!! Graviditeten är ett underbart helvete :D. Jag fick lägga upp fötterna på väggen och där fick de vara i 20 min sedan försvann svullnaden! Jag får inte gå så mycket, jag klarar  fan inte av det hahah.

Idag ska jag träffa Cribba som fyller 19 år! Jag hoppas också att Eme kan träffa mig en snabbis också :D!!

Nä nu är det dusch! Heddå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi MÅSTE ses nästa gång!! Då får vi boka upp den dagen spikat! =D

2010-04-24 @ 15:33:51
URL: http://emotiion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0