Sjukt glad!

God morgon!

Efter att ha skrev mitt andra inlägg "DESPERAT" så fick jag ju en konstig känsla. Jag gick in i rummet och tände alla ljus som fanns, för att få en mysig stämning. Jag tog med mig datorn in till rummet och jag la mig på sängen. Jag hade en härlig känsla, men visste inte vad som var på gång. Jag tittade på en film och sedan ringer Jouni på mobilen.

J:  Kan du göra mig en tjänst, kan du gå till balkongen och kasta ner nycklarna?
M: Va?
J: Jag står här nere, jag har inga nycklar och det är skitkallt. Öppna.
M: Va?? Nej, du står inte där. Fan vad du ljuger!
J: Nej, jag ljuger inte, jag står här nere.
M: NEJ! Du gör inte alls det, du bara ljuger. Du kommer inte stå där nere, du ljuger bara!
J: Men gå och kolla, jag står ju här.
- Jag hoppade upp från sängen och kollade ner, där stod mi oso! Jag blev så jävla glad!
M: VA? Va?? Neej! Fan du är där, du är där!
J: Hahaha

Sen när han kom in till hallen så fick jag en skitskön känsla, vi kramade sönder varandra nästan. Jag skuttade av glädje medan jag kramade honom och han hade nog saknat det. Hahaha, sjukt att jag fick en känsla innan.

Nu sitter jag här i vardagsrummet med Jouni. Vi ska snart äta frukost och sedan ska han hjälpa mig ner med crossen!!

Heddååå!


Kommentarer
Postat av: d

uppdatering tack :)

2009-09-19 @ 20:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0