Inte alls bra

Hej

Jag måste tyvärr få ut en tung känsla. Min dröm var att bli polis, men nu finns det ett hinder. Ett stort hinder. Men man ska inte ge upp än. Jag har andra drömmar som kanske kan bli till veklighet om jag har en chans.
Jag var hos doktorn igår, och ska gå tillbaka dit om en vecka. Vi får se hur allting ser ut då. Nu sitter jag hemma tredje dagen och gör absolut ingenting. Mamma ringde mig igår och frågade om jag ville följa med henne till El-giganten för att köpa en mobil till Kevin och sedan äta lunch tillsammans med hela familjen. Låter roligt, men jag hoppas att jag kommer ut från denhär "deprissionen". Klarar inte av och vara hemma en dag till, speciellt inte SJÄLV!

Jag ska nog börja fixa mig snart, heddå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sa till dig att nånting hemma hos dig gjorde mig och kevin väldigt sjuk..man känner sig förkyld och utan energi hela tiden..jag tror att det kan vara skogen runt omkring, lägenheten eller katterna..jag och kevin mår mk bättre nu så nånting är det hemma hos dig eller ute.

2009-09-10 @ 19:46:18
Postat av: Lisa

Jag tror det bara är tillfälligt då det blivit bättre redan :)

Va roligt! :) Det är väl ganska intressant att plugga till polis? :) Kan tänka mig att det är ett spännande jobb, att ingen dag blir detsamma :)

Förstår det :O Min bror har precis varit jätteförkyld och han var orolig över att det var svininfluensan, men mamma sa att det var en lätt sådan isåfall och att han inte behövde oroa sig... men det var nog bara en förkylning :) Får hoppas att du också bara är förkyld! :D

Ha det bäst och krya på dig!

2009-09-11 @ 13:17:06
URL: http://kisu.blogg.se/
Postat av: danne

haha ja han är ju så snygg :D

2009-09-14 @ 00:35:26
URL: http://daniellak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0