Dagen kunde inte bli segare

Heeej

Jag är fortfarande "förkyld", jag vet inte vad det kan bero på men jag hoppas på att "förkylningen" försvinner snart. Jag gick upp vid halv 7 tillsammans med Jouni, för att lämna honom till Ingelsta centrum. Där mötte han chefen som han ska jobba för, jag trodde att de skulle jobba i Stockholm men de skulle bara till Jönköping för att ta del av arbetet där. Jag var inte alls på humör, jag ville bara sova. Jag sov till klockan 11 och då var det dags för att stiga upp tyckte jag! Ingen skön natt idag heller, Ticco blir så pigg under natten och det spelar ingen roll om han ändå varit vaken under hela dagen. Kovou låg bredvid mig men Ticco ville leka, och fan vad jobbig han blev. Jag var tvungen att kasta ut honom och stänga dörren.

Hela dagen har varit förjävlig. Från frukosten till nu, det blev ingen höjdare. Brända mackor och inga ingredienser till maten. Jag handlade det som fattades men sen när jag kom hem då insåg jag att det fanns en viktig sak som man måste ha. Då fick jag panik och rent ut sagt sket i allt. Tiden gick, jag var hungrig och jag orkade verkligen inte stressa. Så jag åkte till grillen och köpte hamburgartallrik till mig och brorsan. Allt löste sig efter en lång tid.

Jag har suttit framför datan och tv, under hela dagen. Det händer faktist ingenting här, så jag och Jouni har pratat om att flytta tillbaka till Stockholm. Jouni kan få jobb redan från första dagen då vi flyttar dit, och jag har större chans att få jobb där. Tyvärr så finns det inga jobb här! Jag älskar Norrköping och jag skulle vilja bo här resten av mitt liv, men jag måste ha något att göra. Jag måste hålla mig sysselsatt, jag är inte en sådan person som sitter och rullar på tummarna hela dagarna. Bläääää!!

Idag pratade jag med Danne, och vi pratade lite om situationen idag. Jag bara längtar tills jag åker till Stockholm, en hel helg! Bara jag och Danne, komma bort från allt. Det ska bli skönt och kul :D.

Nä, jag hoppas på att jag får hjälp snart med datorn. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0