Nu vet jag vart du finns din jävel, be för morgondagen!

Mamma kom hem till mig runt 1 och hon fick en konstig känsla. Hon sa det till mig: "meli, jag vet inte men jag har en konstig känsla. Jag känner att din cross finns här i närheten". Jag tänkte för mig själv att man kanske bör lita på mammas känsla. Men som alltid man ignorerar känslan. Jag hade ändå bråttom med att lämna Willie. Jouni, jag och Willie drog till mormor och då fick jag ett sms från mamma "Ring mig nu!". Hjärtat dunkade och jag trodde att det hade hänt henne ngt. När hon svarar så berättar hon att hon hade rätt, min cross var där. Hon gick fram till killen som satt på min cross och det hon beskrev om hans utseende var exakt samma sak som willie beskrev det. Hon var helt andfådd och hade bett denhär killen att kliva av crossen, hon försökte springa till honom för att ta fast honom men han nonchalerade henne och drog därifrån. Mamma sa att det var en typisk svartskalle med mörka jeans och en svart tunn everest jacka. Jag och Jouni sprang till bussen, jag ringde polisen men de gjorde inget. Vi tog bussen och gick hem för att byta om. Sedan drog jag, Jouni och Kevin ut för att leta efter den jäveln. Tiden gick och vi fann ingenting.

Nu, för en timma sedan. Då kom jag och Jouni hem, efter att vi satte upp lappar på varje träd om min förvunna cross. Vi skulle precis sätta oss för att äta, och då hör vi att crossen körde förbi. Jag fick panik och ropade på Kevin att vi måste dra snabbt. Så alla stack ut och vi letade, jag hörde den men jag visste inte vart crossjäveln var! Jag blev bara ännu mer förbannad. Vi tappade tålamodet och stack hem, nu sitter vi här förberedda ifall han dyker upp igen. Imorgon ska jag och mamma till polisen, för han ville prata med oss och få lite mer information. Jag vill att han hjälper mig, för jag har offrat så mycket för att kunna skaffa dendär crossen och Jouni gav mig den på min 20 årsdag vilket gör den ännu mer speciell. Ingen får ta ngt ifrån mig, det som är mitt, det som jag äger och det jag förtjänar ska alla jävlar ge faaan i! Blatten som sitter på min cross just nu vet absolut inte vad som väntar honom!

Din jävla blattejävel, du bör be för morgondagen!

Kommentarer
Postat av: Iris

Du är bara för skön meli, jag små skrattar för mig själv alltså ''Din jävla blattejävel, du bör be för morgondagen!'' HAHAHAHA ...

HOPPAS verkligen att du hittar den!! Skulle jag inte varit mamma, då jävlar skulle ja hjälpt dig. Men jag måste tänka på isabel

Önskar dig :Lycka till! :)

2009-10-27 @ 20:54:35
URL: http://iiriis.blogg.se/
Postat av: Iris

Läs min blogg.

2009-10-27 @ 23:42:55
URL: http://iiriis.blogg.se/
Postat av: Iris

Hahaha.. har inte du kvar den på myspace? eller tog du bort ditt konto? :) HAHAHAHA! Saknar när vi skrattade så jävla mycket hela tiden åt sjuka saker :) vi var ju så bra kompisar, varför skilldes vi åt så mycket egentligen?

2009-10-28 @ 23:40:45
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0