Veta hur man kan lindra smärtan

Jag mår förjävligt rent ut sagt, jag vet inte om jag ska sitta, ligga eller stå. Jag vet inte heller vad jag kan göra för att lindra det som gör ont, det är nog det som gör mig så frustrerad. Jag menar jag är jag och jag känner mig bäst, borde jag inte då veta vad jag kan göra för att "koppla" bort mig från det som får mig att må dåligt? Sjukt när man inte vet vad man kan göra för en själv. Jag är inte förvirrad längre, utan bara så jäkla förbannad att jag till och med kan spy utav tanken av hur äcklig en människa kan vara innombords. Hatar människor som lovar och ljuger, som ljuger och påstår att de talar sanningen som sedan visar sig vara en hel lögn. Ärligt talat, jag skulle jättegärna veta vad själva syftet är med att ljuga på det sättet? Är det bara för att kunna utnyttja en människa, på ett hemskt sätt. Det finns människor som inte har ett hjärta alls, förens de själva är med om något riktigt smärtsamt. 

Jag har bara lust och spy när D dyker upp i mina tankar. 

Kommentarer
Postat av: Iris

När D dyker upp i dina tankar? Vem är D?

2009-12-10 @ 10:51:23
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0