Tomorroooww

Ska jag till sthlm som ni redan vet. Jag har packat de sista sakerna och jag har betalat hyran för denna månad. Skönt att åka härifrån och veta att allting är i ordning. Jag ska åka tillsammans med Jouni in till sthlm och jag ska hoppa av vid handenterminalen. Vilken tur, sedan ska han till lokalen med mamma och mormor för att packa upp sakerna på släpvagnen.

Jag ska snart smsa Iris så att hon inte åker till centralen i onödan.

Jag klippte mig idag, jag la upp några bilder på Rihannas hårfrisyr som hon har i videon take a bow. Jag vågade tillslut och klippa bort allting!! SKITSNYGGT blev det, så jäkla härligt och ha kort hår det känns så fräscht!!

Nä nu ska jag ladda ner lite music och sedan tvätta bort sminket :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0