Överaskning

Snart är det jul..igen. Jouni ska köpa presenterna imorn och jag måste köpa en till sak till Jouni. Han behöver den verkligen, det vore bra om han kunde hålla sig sysselsatt (inte spel).

Jag är så trött, jag sitter just nu hos morföräldrarna och har ätit middag med en del av familjen. Det var så otroligt gott, klart jag är mätt också! Jouni och hans finska vän sitter framför tv:n och kollar på cars. Medan jag sitter här och skriver om ingenting?

Vet faktist inte vad jag ska skriva om, jag var sugen på att skriva men har ingenting på tanken direkt. Jag får nog ta och uppdatera lite senare medan Jouni roar sig med Kevin. Nä, nu ska jag surfa lite mer.

Kommentarer
Postat av: Tessan

tihi tack :D

vi får nästan samtidigt :D tihi :D

2009-12-12 @ 20:48:42
URL: http://milf.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0