Idag har jag bara mått så jäkla dåligt...

jag har haft spykänslan med mig överallt och var nästan tvungen att gå av bussen för att jag kände på mig att det var på väg att gå illa. Jag åt bara en bit kött och mer än det fick jag inte i mig, jag har fortfarande inte ätit med småäta är helt okej (?). Jag åt för en stund sedan en bit ost med oliver, och efter det kände jag mig proppmätt.

Aja nog med det! Jag följde med Jouni till resecentrumet där han tog ut sin biljett och sedan åkte vi till biblioteket. Jag har inte läst på jättelänge så jag passade på att låna en bok en biografi om Anne Franks dagbok. Jag har alltid varit intresserad av hennes historia om vad som hände under andravärldskriget, om hennes liv och familj. En sån otroligt intressant bok, jag är snart klar med den och det är en bok på 350 sidor..intressant som sagt.

Efter biblioteket så passade vi på att besöka mormor och morfar, Jouni passade då på att fråga morfar om bilen. Det konstigaste är att bussarna slutar att åka runt midnatt och börjar igen runt 6 på morgonen. Lite jobbigt faktist, med tanke på att Jouni ska åka härifrån under natten vid 3 för att ta tåget till sthlm, och så går inga bussar.

Vi skulle egentligen äta lunch hos mamma men jag var så otroligt trött och mådde förjäkligt så jag sa till henne då att vi kunde ta det imorn istället, som tur var så var det ok. När vi kom hem så började jag med maten direkt medan Jouni hängde upp tvätten, det gick inte så snabbt med maten och jag ville bara sova sova sova!

Jag har inte orkat gå in till min säng för att vila, fattar inte hur lat man kan vara. Ärligt talat så tycker jag inte om lathet, jag tycker bara att det är äckligt. På något sätt äcklar det mig, bara tanken av att inte orka göra någonting och skjuta upp allt hela tiden, bara det äcklar mig. Skulle inte klara av och leva så varenda jäkla dag, skulle bara må så jäkla dåligt.

Nä nu ska jag fika med mi oso <3 Heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0