HUNGRIG

Jag är hos min kusin nu och åker hem på måndag  istället, då kommer Jouni passa på att hämta mig eftersom mamma har sina möbler här i sthlm och de ska lasta på allt på släpet. Så då kan jag lika gärna åka hem med de. Sthlm har inte ändrats ett dugg! Brandbergen ser likandan ut men har blivit allt sämre, nu kan jag säga att jag uppskattar mitt hem till 100%! Det enda positiva här i sthlm är ju att man har sin släkt och sina vänner som bor här, det är därför jag kommer hit men resten är bara bajs! Jag säger inte att Sthlm är skit rakt av, utan att staden har sina brister som fortfarande finns kvar och att inga ändringar har skett. Jag har inte varit inne i stan, för att jag vill inte vara med i en stressig miljö. Proppad med folk, springande människor och speciellt vara omringad av höghus. Noo way! När det gäller bussarna så tycker jag att det är förjävligt gemfört med Norrköping. De har både bussar och spårvagnar, så det är både bra för miljön och det går snabbare. Man får aldrig stå och vänta på en buss, de finns alltid på plats. Andra jobbiga saker är A-lagen. De finns knappt några A-lag i Norrköping och där kan man gå i lugn och ro utan att bli oroad om att någon kliver på bussen berusad däremot och vill ha uppmärksamhet. Eller när man är påväg hem och att det är någon som följer efter en. Saknar Norrköping btw.

Nu ska jag äta, heddå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0