Deg dag

Det har absolut inte hänt någonting idag, jag och Jouni har degat under hela dagen. Jag lagade mat för en timma sedan ungefär, det blev lax med Jounis hemmagjorda potatismos tillsammans med spenat och dillsås. Det var så otroligt gott! Blev proppmätt och lax är ju min favorit så inte undra på. Efter maten så blev jag sugen på cocosbollar och det gjorde jag direkt efter maten, jag vet inte vart jag fick orken ifrån men jag gjorde det ändå. Denhär gången struntade jag i vaniljsocker och kakao, resten hade jag och rullade bollarna i cocos. Jag säger bara "gud vad gott"! Mycket bättre än de andra vanliga cocosbollarna. Enligt receptet så skulle det räcka till 25 bollar, men jag kom upp till 9 och de var ju inte alls stora. Hur små hade de tänk att de skulle vara? Snåla! Jaja, nu ligger jag nöjd och mätt här på soffan medan Jouni spelar Resident evil. Den är sådär, förväntade mig något helt annat innan Jouni köpte den när vi samtidigt lämnade in Mario Bros Wii. Om jag ska vara ärlig så blev jag ganska besviken på Wii Nintendo, så jag ska sälja den och köpa något annat underhållande.

Imorgon ska jag, Jouni och Kevin gå på bio för att se AVATAR! Jag längtar, jag har velat se den där filmen sen trailern kom ut. Den verkar skitbra faktist! Innan filmen så ska jag och Jouni äta middag hos mamma. Jag längtar till maten imorn, hahaha. Älskar havsmat. Musslor, lax, fisk, räkor, krabbor, kräftor! Me want very much!

Snart ska jag fixa Jounis ansikte, älskar och ta hand om andra. Crazy, I know. Men vem säger nej till skön massage, spa eller facecleening? Sen är det min tur ;) ska passa på och måla naglarna också, det var ett bra tag sedan.

Nä nu ska jag gå heddå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0