AVATAR ÄGER

330kr för filmen var absolut värt det! För de som tycker om Action/Äventyr/Thriller/Rysare/Sci-fantasy måste titta på AVATAR. Vill se den igen, den underhöll mig hela tiden under 2 tim och 40 min. Den är bara helt klart bäst!

Idag ska jag bara sitta hemma med Jouni och dega, jag skickade cv till 2 olika jobb och Jouni kanske får napp snart. Vi ska nog börja städa om kanske 1 timme eller så, sen måste man laga maten. Vet inte vad jag är sugen på, kanske kycklingsoppa. Vi åt middag hos mamma igår som jag tidigare skrev, gud vad gott det var. Jag åt som en gris! Hemskt!

Nä nu ska jag dricka mer vatten!!

Heddå

Kommentarer
Postat av: Iris

NO! hahahaha..

2009-12-21 @ 20:38:21
URL: http://iiriis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0